آشنایی با موسسه

موسسه خیریه الهه نور

حامی دانش آموزان و مادارن بد سرپرست

کار خیر و نیکوکاری مفهوم جدید و نوظهوری نیست، بلکه از زمانی که انسان پا به زمین خاکی گذاشت در سرشت و ذات او وجود داشته و همیشه و در همه حال سعی در کمک و یاری به هم نوع خود داشته است. همانگونه که امام علی در سخن خویش گفته است ” در نظر انسان شریف و کریم‌النفس، نیکوکاری و حسن عمل، دینی است که بر ذمه اوست و خویشتن را به اداء آن موظف می‌داند.”
به گوشه و کنار دنیا که نگاه می‌کنیم، دنیا پر از درد و رنج آدمی است ولی به همان اندازه پر از انسان‌های شریفی است که از دردهای دیگران رنج می‌برند و فکرشان حول محور کمک به انسان‌های نیازمند می‌چرخد.

مورد اعتماد بیش از 500 هزار نفر از مردم در استان گیلان

دارای مجوز رسمی از سازمان امور بهزیستی استان گیلان

پشتیبانی مستمر تا برطرف شدن کامل مشکل نیازمندان

ارائه راه کارهای نوین جهت پرداخت کمک های خیرین

شوق آموزش، شور زندگی

با کریمان کارها دشوار نیست…

موسسه خیریه الهه نور با استعانت از خداوند متعال فعالیت خود را در سال 1392 با اخذ مجوز قانونی و رسمی از سازمان بهزیستی استان گیلان به شماره 934/98/37889 و شماره ثبت 887 و اداره ثبت شرکت ها ثبت گردید. خیریه الهه نور در حوزه حمایت از دانش اموزان بی سرپرست و بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار فعالیت میکند.

دانش آموز تحت سرپرستی
حامی دلسوز
نیازمند مسمتری بگیر

حامیان موسسه الهه نور

ده روز مهر گردون افسانه است و افسون نیکی به جای یاران فرصت شمار یارا

در جامعه بشری اکثر انسانها بنا بر شرایط و موقعیت موجود خود، شغل و تخصص کاری خاصی دارند.
موسسه خیریه الهه نور در طرحی ویژه در نظر دارد از تخصص علاقه مندان به حمایت این مجموعه استفاده نماید. این موسسه معتقد است هر کسی با هر شرایطی و هر شغلی در صورت تمایل می تواند از تخصص خود برای انجام کار نیک و انسان دوستانه ای استفاده نماید. زمان و مقدار حمایت تخصصی حامیان توسط خود آنها و کاملاً داوطلبانه مشخص می گردد و هر زمانی که حامی لازم بداند می تواند زمان و نوع حمایت تخصصی خود را کم یا زیاد نماید.
اگر مایل به حمایت تخصصی موسسه الهه نور می باشید، از بخش تماس با ما، با مسئولین مربوطه تماس بگیرید.